- Oficjalny post
Zakup WoltLab Suite
Jak mogę zakupić WoltLab Suite?
CytujLicencję możesz zakupić w każdym momencie w sklepie internetowym WoltLab.
Dostępne metody płatności to to PayPal (karta kredytowa, karta debetowa SEPA), przelew bankowy, Sofort, i karty kredytowe (Vista, MasterCard, American Express)
Miej na uwadze, że przelew międzynarodowy zwykle zajmuje do 5 dni roboczych. Płatność przez PayPal zazwyczaj jest natychmiastowa.
Czy oferowanie są zniżki wolumenowe na kilka licencji?
CytujPo więcej informacji zalecamy skontaktować się z wsparciem WoltLab pod adresem [email protected] (po angielsku), zawierając w treści wiadomości ilość licencji które chcesz zakupić.
Czy oferowana jest wersja testowa?
CytujTak jest opcja abyś przetestował/a nasz produkt w ciągu 14 dni, na naszej wersji demonstracyjnej.
Jak długo trzeba czekać na aktywację licencji?
CytujPrzelewy bankowe/międzynarodowe zwykle trwają do 5 dni roboczych, Aktywacja licencji może nastąpić tylko wtedy kiedy pieniądze pojawią się na koncie WoltLab.
Jeśli zależy Ci na natychmiastowej aktywacji, zalecamy użycie PayPala jako metody płatności. Płatności przez PayPal zazwyczaj przechodzą natychmiastowo.
Jakie metody Płatności są dostępne?
CytujDostępne metody płatności to to PayPal (karta kredytowa, karta debetowa SEPA), przelew bankowy, Sofort, i karty kredytowe (Vista, MasterCard, American Express)
Miej na uwadze, że przelew międzynarodowy zwykle zajmuje do 5 dni roboczych. Płatność przez PayPal zazwyczaj jest natychmiastowa.
Społeczność, wsparcie, usługa
Dlaczego nie mogę pisać postów na oficjalnym forum?
CytujOficjalne forum WoltLab jest podzielone na dwie sekcje. Pytania związane z zakupem licencji mogą zostać zadane w dziale "Pre-Sales Questions".
Dział wsparcia natomiast, jest dostępny tylko dla posiadaczy wykupionej licencji, w takim przypadku musisz zweryfikować się jak posiadacz ważnej licencji.
Użytkownicy naszych darmowych produktów takich jak Burning Board Lite 2.x mogą zadawać pytania w dziale "Burning Board Lite 2.x" przed końcem 1 lipca 2016, z nadejściem końca wsparcia Burning Board 3.1, zamknięto działy i zakończono wsparcie darmowych produktów
Dlaczego błędy powinny być dodawane jako tekst?
CytujProsimy o dodanie błędów w formie tekstu, którym one są. Dzięki temu inni użytkownicy przeszukujący forum mogą łatwo odnaleźć ten sam problem.
Zrzuty ekranu najczęściej są małego rozmiaru, przez co trudniejsze do odszyfrowania, dodatkowo stworzenie zrzutu ekranu najcześciej zajmuje więcej czasu niż przeklejenie kodu błędu.
Tekst również ułatwia pracę osobie pomagającej, ponieważ nie musi ona przepisywać ścieżek z obrazka.
Czym jest Woltlab Suite Core i skąd mogę go pobrać?
CytujWoltlab Suite Core jest podstawowym komponentem Woltlab Suite, zawiera on podstawową funkcjonalność taką jak, zarządzanie użytkownikami, stronami, silnik szablonów itd.
Darmowy link do pobrania Woltlab Suite Core do np. programowania , może zostać znaleziony na następującej stronie.
Licencja
Ile razy mogę zainstalować WoltLab Suite?
CytujJedna "kopia" oprogramowania uprawnia Klienta do uruchomienia maksymalnie jednej (1) publicznej instalacji oprogramowania w tym samym momencie.
Jako posiadacz licencji możesz również zainstalować forum testowe do którego tylko Ty będziesz mieć dostęp. Forum testowe musi być zabezpieczone plikiem .htaccess lub basic-auth.
Nie dotyczy to WoltLab Suite Core. WoltLab Suite Core jest darmowym CMS i może być instalowany kiedykolwiek chcesz.
Mogę edytować Copyright/stopki?
CytujDozwolone jest usunięcie stopki jeśli używasz tylko WoltLab Suite Core, i żadnego naszego płatnego produktu.
Dla naszych płatnych produktów, musisz zakupić licencję "Branding Free", uprawniającą do usunięcia znaków copyright i informacji o twórcach oprogramowania, informacji o oprogramowaniu z kodu źródłowego.
Gdzie mogę znaleźć moją licencję i numer seryjny?
CytujLicencja i numer seryjny mogą zostać znalezione na stronie woltlab.com w panelu klienta "My account → Licenses".
Zgubiłem/zapomniałem/am moich danych logowania klienta
CytujJeśli pamiętasz swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail, możesz zresetować swoje hasło pod linkiem https://www.woltlab.com/lost-password/ .
Jeśli nie pamiętasz cokolwiek z tego, proszę skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] z możliwie największą ilością informacji na temat zakupionej licencji.
Możliwe informacje:
- Data zakupu
- Adres faktury
- Numer faktury (jeśli znany)
- Numer licencji (jeśli znany)
- Potwierdzenie płatności
Tekst jest w głównej mierze oparty na oryginalnym FAQ WoltLab.